Wykaz zajęć dodatkowych 2023/24
- P – dodatkowo płatne
- Lim – limit uczestników
Nazwa zajęć | Dla klas | Prowadzi | Dzień | Godzina | Lim | Opis | P | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Ortofrajda | 2 | Makowska Małgorzata | WT | Lek. 7 | 12 | Rozwijanie zainteresowania językiem polskim w ciekawej i atrakcyjnej dla dzieci formie, m.in. piosenki, zabawy, układanki, pusy, rebusy, gry ortograficzne, quizy, turnieje, zadania on-line itp. Utrwalanie i rozszerzanie materiału ortograficznego i gramatycznego omawianego na lekcjach, a wszystko w wesołej atmosferze i zgodnie z zainteresowaniami dzieci. | |
2 | Klub Małych Filozofów | 2 | Makowska Małgorzata | CZ | Lek. 8 | 12 | Dzieci są mądre! Każde pytanie jest ważne, a poszukiwanie odpowiedzi- bezcenne! Podczas zajęć dociekamy prawd filozoficznych i staramy się samodzielnie znaleźć odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Odkrywamy pokłady mądrości, jakie są w każdym z nas, uczymy się samodzielnie myśleć, słuchać innych, szanować ich zdanie, wnioskować, argumentować... Po prostu - bardzo ciekawe zajęcia!:) | |
3 | Zajęcia przyrodnicze - odkrywcy przyrody 1A | 1a | Grącka Ewa | ŚR | 15:15-16:00 | 8 | przemiennie, co dwa tyg. kl. A i kl. B. Zajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego. | |
4 | Zajęcia przyrodnicze - odkrywcy przyrody 1B | 1b | Grącka Ewa | ŚR | 15:15-16:00 | 8 | przemiennie, co dwa tyg. kl. A i kl. B. Zajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego. | |
5 | Zajęcia przyrodnicze - odkrywcy przyrody 2A | 2a | Grącka Ewa | WT | 14:20-15:05 | 8 | przemiennie, co dwa tyg. kl. A i kl. B. Zajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego. | |
6 | Zajęcia przyrodnicze - odkrywcy przyrody 2B | 2b | Grącka Ewa | WT | 14:20-15:05 | 8 | przemiennie, co dwa tyg. kl. A i kl. B. Zajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego. | |
7 | Zajęcia przyrodnicze - odkrywcy przyrody 3A | 3a | Grącka Ewa | WT | 15:15-16:00 | 8 | przemiennie, co dwa tyg. kl. A i kl. B. Zajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego. | |
8 | Zajęcia przyrodnicze - odkrywcy przyrody 3B | 3b | Grącka Ewa | WT | 15:15-16:00 | 8 | przemiennie, co dwa tyg. kl. A i kl. B. Zajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego. | |
9 | Geomagia | 5,6 | Borucka Katarzyna | CZ | Lek. 0 | Rotacyjnie co drugi tydzień. Będziemy poznawać niezwykłe tajniki geometrii. Nauczymy się m.in. rozpoznawać i nazywać figury, będziemy układać były z klocków. Zajmiemy się również geometrią płaską. | ||
10 | Koło sympatyków historii wojskowości. XVIII - XIX w. | 4,5,6,7,8 | Drąszcz Ireneusz | WT | 15:15-16:00 | 18 | Zajęcia poświęcone historii wojskowości i zmianom na polu walki w XVIII i XIX wieku na tle wydarzeń politycznych Polski i Europy. Zajęcia poświęcone będą też przygotowaniu do konkursu Losy żołnierza, dzieje oręża polskiego. | |
11 | Canta y juega, j. hiszpański | 1,2,3 | Dąbrowska Karolina | PN | Lek. 0 | 8 | Zajęcia rozwijające kompetencje językowe oraz wiedzę o kulturze krajów hiszpańskojęzycznych prowadzone w oparciu o gry, piosenki i zabawy. | |
12 | Spiel und Spaß 02 | 2 | Hulewicz Andrzej | PN | Lek. 7 | 12 | Zajęcia mają na celu naukę języka niemieckiego przez zabawę z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. | |
13 | Spiel und Spaß 03 | 3 | Hulewicz Andrzej | WT | Lek. 7 | 12 | Zajęcia mają na celu naukę języka niemieckiego przez zabawę z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. | |
14 | Spiel und Spaß 04 | 4 | Hulewicz Andrzej | PT | Lek. 7 | 12 | Zajęcia mają na celu naukę języka niemieckiego przez zabawę z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. | |
15 | Spiel und Spaß 05 | 5 | Hulewicz Andrzej | CZ | Lek. 8 | 12 | Zajęcia mają na celu naukę języka niemieckiego przez zabawę z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. | |
16 | Francuski na start - Vive La Baguette! | 4,5 | Głodek Aleksandra | CZ | Lek. 8 | 10 | ajęcia przeznaczone dla każdego, kto od dawna pragnie zrozumieć o czym śpiewa Edith Piaf lub co takiego w wywiadach mówi Kylian Mbappé. Na zajęciach nie tylko wspólnie odkrywać będziemy ten piękny język, ale poznamy kulturę krajów frankofońskich oraz obalimy stereotypy związane z francuskim. (Zajęcia nauki języka francuskiego od zera). | |
17 | Lets sing! | 3,4,5,6 | Głodek Aleksandra | WT | Lek. 8 | 24 | Wokalne kółko j. angielskiego. Uwielbiasz śpiewać ? Chcesz wiedzieć o czym śpiewa twój idol, a może chcesz odkryć czy piosenki Disneya są o tym samym po polsku i po angielsku? Jeśli tak, te zajęcia są właśnie dla Ciebie! Będziemy rozwijać zarówno umiejętności wokalne, jak i językowe. Będziemy pracować na waszych ulubionych piosenkach! Poznamy nie tylko nowe słownictwo, ale również sens znanych nam piosenek. Przy dużym zainteresowaniu, utworzone zostaną 2 grupy, a zajęcia odbywać się będą co 2 tygodnie. | |
18 | Gigggle and Play Corner - gry I zabawy po angielsku | 1,2 | Głodek Aleksandra | PT | Lek. 7 | 20 | Nauka poprzez zabawę. Na zajęciach będziemy bawić się wspólnie w języku angielskim. Pozwoli to nam nie tylko osłuchać się z językiem, ale również odkryć nowe gry i zabawy, które dostosowywane będą odpowiednio do zainteresowań i umiejętności dzieci. Ponadto zajęcia te pomogą nam w utrwaleniu i poszerzeniu słownictwa. Limit : 10 osób na grupę: 10 osób klasa 1, 10 osób klasa 2. Zajęcia co 2 tygodnie. | |
19 | Zespół muzyczny | 4,5,6,7 | Obzejta Justyna | WT | 16:00-17:00 | 8 | ||
20 | Kółko wokalne | 1,2,3 | Zaranowicz Monika | PN | Lek. 7 | bl. | Zajęcia dla uczniów klas 1-3, lubiących śpiewać i rozwijać swoje umiejętności wokalne. | |
21 | Kółko muzyczne ukulele 123 | 1,2,3 | Zaranowicz Monika | PN | Lek. 8 | 8 | Nauka gry na ukulele w grupie. Zajęcia zarówno dla rozpoczynających swoją drogę z ukulele, jak i dla bardziej zaawansowanych w grze na tym instrumencie. | |
22 | Kółko muzyczne ukulele 4567 | 4,5,6,7 | Zaranowicz Monika | PN | 16:05-16:50 | 8 | Nauka gry na ukulele w grupie. Zajęcia zarówno dla rozpoczynających swoją drogę z ukulele, jak i dla bardziej zaawansowanych w grze na tym instrumencie. | |
23 | Zajęcia kulinarne 01 | 1,2,3,4,5,6,7,8 | Wocial Anna | PN | 14.:05-15:50 | 9 | Zajęcia kulinarne to połączenie świetnej zabawy oraz nauka i doskonalenie umiejętności z zakresu gotowania. | |
24 | Zajęcia kulinarne 02 | 1,2,3,4,5,6,7,8 | Wocial Anna | PN | 15:50-17:20 | 9 | Zajęcia kulinarne to połączenie świetnej zabawy oraz nauka i doskonalenie umiejętności z zakresu gotowania. | |
25 | Zajęcia kulinarne 03 | 1,2,3,4,5,6,7,8 | Wocial Anna | WT | 15:10-16:40 | 9 | Zajęcia kulinarne to połączenie świetnej zabawy oraz nauka i doskonalenie umiejętności z zakresu gotowania. | |
26 | Zajęcia kulinarne 04 | 1,2,3,4,5,6,7,8 | Wocial Anna | ŚR | 15:10-16:40 | 9 | Zajęcia kulinarne to połączenie świetnej zabawy oraz nauka i doskonalenie umiejętności z zakresu gotowania. | |
27 | Zajęcia kulinarne 05 | 1,2,3,4,5,6,7,8 | Wocial Anna | PT | 15:55-17:25 | 9 | Zajęcia kulinarne to połączenie świetnej zabawy oraz nauka i doskonalenie umiejętności z zakresu gotowania. | |
28 | Zajęcia plastyczne | 1,2,3 | Wocial Anna | PT | 15:05-15:50 | 18 | Dzieci podczas zajęć plastycznych rozwijają swoje uzdolnienia i zainteresowania artystyczne. Poznają różnorodne techniki plastyczne, kształtują twórczą postawę oraz kreatywność. | |
29 | Warsztaty małego architekta 23 | 2,3 | Kopczyńska Beata | PN | Lek. 7 | 12 | Dzieci konstruują budowle przestrzenne z klocków Linden według własnego pomysłu lub schematu. Rozwijają swoją wyobraźnię, współpracują ze sobą, a przede wszystkim dobrze się bawią. | |
30 | Warsztaty małego architekta 01 | 1 | Kopczyńska Beata | PN | Lek. 8 | 12 | Dzieci konstruują budowle przestrzenne z klocków Linden według własnego pomysłu lub schematu. Rozwijają swoją wyobraźnię, współpracują ze sobą, a przede wszystkim dobrze się bawią. | |
31 | Rysunek artystyczny | 1,2,3,4,5,6,7,8 | Włodarczyk Paweł | ŚR | 16:00-17:30 | bl. | Rysunek studyjny realistyczny i architektoniczny. 100 zł/m-c | T |
32 | Arduino, robotyka, elektrotechnika | 4,5,6,7,8 | Włodarczyk Paweł | CZ | 16:00-17:30 | 12 | Praca z modułami Arduino, projektowanie układów elektronicznych. 140 zł/m-c | T |
33 | Witraż | 3,4,5,6,7,8 | Dąbrowska Katarzyna | CZ | 16:00-17:30 | 6 | Witraż szklany w technice Tiffanyego | |
34 | Rysunek 3D | 1,2 | Dąbrowska Katarzyna | WT | 15:10-16:30 | 6 | Projektowanie, rysowanie i drukowanie 3D | |
35 | Majsterkowanie | 2,3 | Dąbrowska Katarzyna | PN | 15:10-16:40 | 6 | Stolarstwo, szycie, papieroplastyka | |
36 | Zajęcia teatralne z elementami improwizacji 56 | 5,6 | Kacprzak-Wysocka Magdalena | WT | 15:15-16:45 | 12 | Zapraszam na twórcze działania sceniczne metodą dramy oraz zabawne, choć wcale niełatwe, gry improwizacyjne. Bawiąc się i wygłupiając będziemy rozwijać umiejętność kreatywnego myślenia, wyrażania emocji, współpracę w grupie. Będziemy ćwiczyć koncentrację, otwartość, wrażliwość i szacunek do drugiego człowieka, a także odwagę występowania przed innymi i prezentowania własnych pomysłów. 60 zł/m-c | T |
37 | Zajęcia teatralne z elementami improwizacji 07 | 7 | Kacprzak-Wysocka Magdalena | PT | 15:15-16:45 | 12 | Zapraszam na twórcze działania sceniczne metodą dramy oraz gry wywiedzione ze sztuki improwizacji. Będziemy rozwijać tzw. umiejętności miękkie czerpiąc inspirację z pomysłów grupy oraz w tym roku także z literatury. 60 zł/m-c | T |
38 | Create Move Studio 123 | 1,2,3 | Mrozińska-Smoiani Paulina | ŚR | 15:15-16:15 | bl. | Zajęcia taneczne grup pokazowych, taniec nowoczesny, hip hop, tik tok dance. 130 zł/m-c | T |
39 | Create Move Studio 34567 | 3,4,5,6,7 | Mrozińska-Smoiani Paulina | CZ | 15:15-16:15 | bl. | Zajęcia taneczne grup pokazowych, taniec nowoczesny, hip hop, tik tok dance. 130 zł/m-c | T |
40 | Piłka nożna | 1,2,3,4,5 | Rybacki Damian | CZ | 16:15-17:15 | bl. | Początek zajęć 5.10. 150 zł/sem. | T |
41 | Ju Jitsu | 1,2,3,4,5,6,7,8 | Wyzińska Agnieszka | PN | 15:15-16:00 | bl. | 100 zł/m-c | T |
42 | Szachy 01 | 1 | Kuźmicz Krystian | ŚR | 14:20-15:05 | bl. | 330 zł/3 m-ce | T |
43 | Szachy 02 | 2 | Kuźmicz Krystian | PN | 14:20-15:05 | 22 | 330 zł/3 m-ce | T |
44 | Szachy 345678 | 3,4,5,6,7,8 | Kuźmicz Krystian | PN | 15:15-16:00 | 22 | 330 zł/3 m-ce | T |
45 | Kadra Pływacka OMK | Kisielowie AM | PN | 16:00-17:00 | 30 | Doskonalenie techniki sportowej pływania, przygotowania do zawodów sportowych, możliwość przygotowania do treningów w UKS, ratownictwo wodne, wyjazdy treningowe do COS Spała. W październiku w zastępstwie p. Iza Pyra, początek 2.10. Kwota będzie określona po zebraniu grupy. | T | |
46 | Kadra Pływacka PK | Kapusta Paweł | ŚR | 16:00-17:00 | 16 | Doskonalenie techniki sportowej pływania, przygotowania do zawodów sportowych, możliwość przygotowania do treningów w UKS, ratownictwo wodne, wyjazdy treningowe do COS Spała. Początek zajęć 5.10. Kwota będzie określona po zebraniu grupy. | T | |
47 | Kółko fizyczne PRĄD ELEKTRYCZNY | 7,8 | Michał Perchuć | CZ | Lek. 8 | 8 | Podstawy elektryczności i elektrotechniki bez wnikania w istotę prądu elektrycznego. Doświadczenia związane z prądem stałym, łączenie obwodów elektrycznych, pomiary wielkości elektrycznych. Dużo matematyki, zadań z elektryczności, rysowania schematów. Materiał wykraczający poza szkołę podstawową. Termin ew. do uzgodnienia i zmiany. | |
48 | Konsultacje matematyka | 6 | Borucka Katarzyna | PN | Lek. 0 | |||
49 | Konsultacje matematyka | 5 | Borucka Katarzyna | WT | Lek. 0 | |||
50 | Konsultacje matematyka | 4 | Borucka Katarzyna | ŚR | Lek. 0 | |||
51 | Przygotowanie do konkursów | 8 | Borucka Katarzyna | PT | Lek. 0 | |||
52 | Konsultacje matematyka | 5,7 | Latoch Weronika | ŚR | Lek. 0 | |||
53 | Konsultacje matematyka | 8 | Latoch Weronika | WT | Lek. 0 | |||
54 | Przygotowanie do konkursów | 7 | Latoch Weronika | PN | Lek. 0 | |||
55 | Konsultacje - język polski | 7, 8a | Białek Małgorzata | CZ, PT | Lek. 0 | |||
56 | Konsultacje - język polski | 6 | Dąbek Ewa | WT | Lek. 0 | |||
57 | Konsultacje - język polski | 8b | Dąbek Ewa | ŚR | Lek. 0 | |||
58 | Konsultacje - język polski | 5bc | Dąbek Ewa | CZ | Lek. 0 | |||
59 | Konsultacje - język polski | 4 | Skarbecka Renata | PN | Lek. 0 | |||
60 | Konsultacje - język polski | 5a | Skarbecka Renata | CZ | Lek. 0 | |||
61 | Figle Matematyczne | 2a, 2b | Lidia Rymuszka | WT | Lek. 7 | 12 | Rozwijanie zainteresowania matematyką w atrakcyjnej dla dzieci formie, m.in. zabawy, zagadki, gry, pusy, zadania on-line, karty, geoplany, tangramy, tworzenie własnych gier, zadań i wiele, wiele innych ciekawych zadań. Wszystko się będzie odbywało w przyjaznej i wesołej atmosferze. | |
62 | Mały Rummikub | 2a, 2b | Lidia Rymuszka | ŚR | 15:05-16:00 | 12 | Jeśli interesujesz się nauką matematyki poprzez gry planszowe lub po prostu chcesz poszerzyć swoje umiejętności, to Mały Rummikub jest dla Ciebie! W sposób ciekawy i bezstresowy będziemy rozwijać umiejętności matematyczne, logiczne myślenie oraz koncentrację. |