„Jestem uczniem! – Szkoła moich marzeń”
Z okazji 30-lecia istnienia naszej szkoły zapraszamy wszystkich uczniów klas 1-3 do wzięcia udziału w Konkursie Plastycznym „Jestem uczniem! – Szkoła moich marzeń”.
Prace należy dostarczyć do Wychowawców klas do dnia 17 września. Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród odbędzie się podczas pikniku szkolnego w dniu 25 września. Jeśli piknik zostanie odwołany, nagrody wręczymy 27 września.
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem konkursu i zapraszamy do udziału!
Regulamin Konkursu
- Organizatorem Konkursu jest Społeczna Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Warszawie, Ostrobramska 72, 04-175 Warszawa.
- Konkurs przeznaczony jest dla dzieci z klas 1-3.
- Cele Konkursu:
- kształtowanie pozytywnych wyobrażeń związanych ze szkołą,
- rozwijanie aktywności twórczej,
- kształtowanie wrażliwości estetycznej.
- Założenia organizacyjne:
- Każdy uczestnik może zgłosić do Konkursu jedną, wcześniej niepublikowaną, samodzielnie wykonaną pracę ilustrującą temat konkursu „Jestem uczniem! – Szkoła moich marzeń”.
- Praca powinna być wykonana w formacie A4 jedną z wymienionych technik: rysunek kredkami, pastele suche, pastele olejne, techniki malarskie (akwarela, tempera, farby plakatowe), wyklejanki, collage.
- Do pracy powinna być dołączona Karta Zgłoszenia (wzór w punkcie VI.6) zawierająca następujące informacje: nazwisko, imię, klasa.
- Do każdej pracy konkursowej musi być dołączone Oświadczenie (wzór w punkcie VI.6) zawierające zgodę rodziców/prawnych opiekunów dziecka na udział w konkursie i przetwarzanie niezbędnych danych osobowych zgodnie z Regulaminem Konkursu.
- Udział w Konkursie oznacza udzielenie Organizatorowi prawa do publicznej prezentacji zgłoszonej pracy.
- Zgłoszone prace pozostają własnością Organizatora.
- Warunki Konkursu:
- Ostateczny termin zgłaszania prac upływa 17 września roku.
- Prace dostarczone po tym terminie lub wykonane niezgodnie z regulaminem nie będą oceniane.
- Prace można składać u Wychowawców klas.
- Zasady przyznawania nagród:
- O wyłonieniu zwycięzców decyduje powołana przez Organizatora Komisja Konkursowa.
- Decyzja Komisji jest ostateczna i nieodwołalna.
- Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone podczas Pikniku Szkolnego w dniu 25 września 2021 roku lub w sytuacji jego odwołania, w dniu 27 września 2021 roku.
- Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji nazwisk laureatów oraz nagrodzonych prac na fb i stronie www.ssp10.pl.
- Nagrodami w Konkursie są dyplomy i nagrody rzeczowe. Przewidujemy również wyróżnienia i drobne upominki.
- Wzór Karty Zgłoszenia i Oświadczenia (do zamieszczania na odwrocie pracy konkursowej): plik do pobrania