Skip to main content

„Jestem uczniem! – Szkoła moich marzeń”

Z okazji 30-lecia istnienia naszej szkoły zapraszamy wszystkich uczniów klas 1-3 do wzięcia udziału w Konkursie Plastycznym „Jestem uczniem! – Szkoła moich marzeń”.

Prace należy dostarczyć do Wychowawców klas do dnia 17 września. Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród odbędzie się podczas pikniku szkolnego w dniu 25 września. Jeśli piknik zostanie odwołany, nagrody wręczymy 27 września.

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem konkursu i zapraszamy do udziału!

Regulamin Konkursu

  1.  Organizatorem Konkursu jest Społeczna Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Warszawie, Ostrobramska 72, 04-175 Warszawa.
  2. Konkurs przeznaczony jest dla dzieci z klas 1-3.
  3. Cele Konkursu:
    • kształtowanie pozytywnych wyobrażeń związanych ze szkołą,
    • rozwijanie aktywności twórczej,
    • kształtowanie wrażliwości estetycznej.
  4. Założenia organizacyjne:
    1. Każdy uczestnik może zgłosić do Konkursu jedną, wcześniej niepublikowaną, samodzielnie wykonaną pracę ilustrującą temat konkursu „Jestem uczniem! – Szkoła moich marzeń”.
    2. Praca powinna być wykonana w formacie A4 jedną z wymienionych technik: rysunek kredkami, pastele suche, pastele olejne, techniki malarskie (akwarela, tempera, farby plakatowe), wyklejanki, collage.
    3. Do pracy powinna być dołączona Karta Zgłoszenia (wzór w punkcie VI.6) zawierająca następujące informacje: nazwisko, imię, klasa.
    4. Do każdej pracy konkursowej musi być dołączone Oświadczenie (wzór w punkcie VI.6) zawierające zgodę rodziców/prawnych opiekunów dziecka na udział w konkursie i przetwarzanie niezbędnych danych osobowych zgodnie z Regulaminem Konkursu.
    5. Udział w Konkursie oznacza udzielenie Organizatorowi prawa do publicznej prezentacji zgłoszonej pracy.
    6. Zgłoszone prace pozostają własnością Organizatora.
  5. Warunki Konkursu:
    1. Ostateczny termin zgłaszania prac upływa 17 września roku.
    2. Prace dostarczone po tym terminie lub wykonane niezgodnie z regulaminem nie będą oceniane.
    3. Prace można składać u Wychowawców klas.
  6. Zasady przyznawania nagród:
    1. O wyłonieniu zwycięzców decyduje powołana przez Organizatora Komisja Konkursowa.
    2. Decyzja Komisji jest ostateczna i nieodwołalna.
    3. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone podczas Pikniku Szkolnego w dniu 25 września 2021 roku lub w sytuacji jego odwołania, w dniu 27 września 2021 roku.
    4. Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji nazwisk laureatów oraz nagrodzonych prac na fb i stronie www.ssp10.pl.
    5. Nagrodami w Konkursie są dyplomy i nagrody rzeczowe. Przewidujemy również wyróżnienia i drobne upominki.
    6. Wzór Karty Zgłoszenia i Oświadczenia (do zamieszczania na odwrocie pracy konkursowej): plik do pobrania