Ortofrajda gr. 1 |
Małgorzata Makowska |
3abc |
PN |
14:20-15:05 |
12 |
n |
Zabawa językiem polskim – poznawanie i utrwalanie zasad ortograficznych i gramatyki języka polskiego, m.in. poprzez zabawy, gry, quizy, konkursy, naukę piosenek, tworzenie własnych tekstów. |
Ortofrajda gr. 2 |
Małgorzata Makowska |
3abc |
CZ |
14:20-15:05 |
12 |
n |
Zabawa językiem polskim – poznawanie i utrwalanie zasad ortograficznych i gramatyki języka polskiego, m.in. poprzez zabawy, gry, quizy, konkursy, naukę piosenek, tworzenie własnych tekstów. |
Odkrywcy przyrody 1 |
Ewa Grącka |
1ab |
WT |
15:15-16:00 |
9 |
n |
Zajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego. |
Odkrywcy przyrody 2 |
Ewa Grącka |
2ab |
WT |
14:20-15:05 |
9 |
n |
Zajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego. |
Odkrywcy przyrody 3 |
Ewa Grącka |
3c |
ŚR |
15:15-16:00 |
9 |
n |
Zajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego. |
Odkrywcy przyrody 4 |
Ewa Grącka |
3ab |
PN |
15:15-16:00 |
9 |
n |
Zajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego. |
Cyberek |
Izabela Starzec |
2, 3 |
PT |
14:20-15:05 |
18 |
n |
Kółko programistyczne. Będzie realizowane w dwóch grupach: klasy 2 i klasy 3 co dwa tygodnie. Na zajęciach uczniowie pracują w aplikacji PixBlocks, na platformie code.org i w wizualnym języku programowania Scratch. Proszę uczniom chcącym uczęszczać na te zajęcia założyć konta w aplikacji PixBlocks. Aplikacja do pobrania na stronie https://liblink.pl/8Ilq6Oyk0w |
Kodek |
Izabela Starzec |
4, 5 |
ŚR |
15:15-16:00 |
18 |
n |
Kółko programistyczne. Na zajęciach uczniowie pracują w aplikacji PixBlocks i w wizualnym języku programowania Scratch. Proszę uczniom chcącym uczęszczać na te zajęcia założyć konta w aplikacji PixBlocks. Aplikacja do pobrania na stronie https://liblink.pl/8Ilq6Oyk0w |
Figle Matematyczne gr. 1 |
Lidia Rymuszka |
3abc |
PN |
14:20-15:05 |
12 |
n |
Na zajęciach stworzymy m.in.: gry, przestrzenne modele zwierząt i stwory z kwadratowych kartek. Jednorazowe kubeczki wykorzystamy do zbudowania najwyższej piramidy, a z plasteliny i wykałaczek zrobimy konstrukcje przestrzenne. Będzie dużo śmiechu, świetnej zabawy i emocji. |
Figle Matematyczne gr. 2 |
Lidia Rymuszka |
3abc |
CZ |
14:20-15:05 |
12 |
n |
Na zajęciach stworzymy m.in.: gry, przestrzenne modele zwierząt i stwory z kwadratowych kartek. Jednorazowe kubeczki wykorzystamy do zbudowania najwyższej piramidy, a z plasteliny i wykałaczek zrobimy konstrukcje przestrzenne. Będzie dużo śmiechu, świetnej zabawy i emocji. |
Koło Młodych Autorów |
Małgorzata Białek |
5, 6, 7 |
PT |
15:15-16:00 |
18 |
n |
Warsztaty literackie rozwijające umiejętność pisania różnych form wypowiedzi, przeznaczone dla tych, którzy chcą i lubią pisać, tworzyć, i chcieliby to robić coraz lepiej. Podczas zajęć uczniowie piszą prace (opowiadania, baśnie, wiersze), także przeznaczone na konkursy literackie. Następnie dokonują redakcji i korekty tekstów, przygotowując je do druku. Efektem całorocznych działań KMA będzie zbiór utworów uczestników zajęć. |
Tenis stołowy |
Łukasz Szynwelski |
4, 5, 6, 7, 8 |
ŚR |
7:45-8:30 |
8 |
n |
Tenis stołowy – popularnie nazywany ping-pongiem – to jedna z najpopularniejszych gier na świecie. Choć z pozoru nie wydaje się trudna, wymaga sporo skupienia, refleksu i kondycji. Osoby, które nigdy nie grały w ping-ponga, mogą kojarzyć go z leniwym podawaniem sobie piłeczki za pomocą stołu i rakietek. Jednak prawdziwa gra w tenisa stołowego nie ma nic wspólnego z lenistwem. Na zajęciach oprócz podstawowych zasad gry i techniki , nauczymy się również takich elementów jak : refleks, spokój, pomysłowość, szybkość , zdecydowanie oraz przebiegłość. Gwarantuję, że te elementy nie tylko przydadzą się w grze w tenisa stołowego, ale również w życiu codziennym. |
Gry i zabawy ruchowe |
Łukasz Szynwelski |
4, 5, 6, 7, 8 |
CZ |
15:00-16:00 |
20 |
n |
Gry i zabawy ruchowe mają nieoceniony wpływ na prawidłowy rozwój psychomotoryczny dziecka poprzez swoją uniwersalność. Odpowiadają naturalnej rozwojowej tendencji dziecka do wyżycia się ruchowego, doskonale rekompensują siedzenie w ławce, stwarzają możliwości wyzwolenia się indywidualnych cech dziecka. Zabawa dostarcza również prócz ruchu, pobudzającego działanie serca i płuc, także sposobności do hartowania organizmu przez przebywanie na powietrzu w różnych temperaturach w okresie całego roku. Zabawy i gry mają charakter dyscyplinujący, rozwijają szybkość orientacji i podstawowe cechy motoryczne oraz elementy współzawodnictwa. |
Spotkanie z książką |
Ewa Korczakowska |
1, 2, 3 |
PN |
14:30-15:15 |
12 |
n |
Zachęcanie do czytelnictwa, rozwijanie słownictwa, łączenie z elementami dramy i teatru. |
Spotkanie z książką |
Ewa Korczakowska |
1, 2, 3 |
WT |
14:30-15:15 |
12 |
n |
Zachęcanie do czytelnictwa, rozwijanie słownictwa, łączenie z elementami dramy i teatru. |
Spotkanie z książką |
Ewa Korczakowska |
1, 2, 3 |
ŚR |
14:30-15:15 |
12 |
n |
Zachęcanie do czytelnictwa, rozwijanie słownictwa, łączenie z elementami dramy i teatru. |
Zabawy matematyczne |
Beata Kopczyńska |
2ab |
PN |
14:20-15:05 |
14 |
n |
Różne zadania rozwiązujemy, gramy, liczymy i dobrze się bawimy. |
MatŚwiat |
Weronika Latoch |
5, 6 |
CZ |
15:15-16:00 |
12 |
n |
Zajęcia pozwolą nam poszerzyć nasze umiejętności matematyczne. Poprzez nieznane wcześniej zagadnienia, zagadki oraz doświadczenia będziemy mieli możliwość przyjrzeć się z bliska światu okiem matematyka. |
Matamatyka praktyczna |
Katarzyna Borucka |
4ab |
WT |
15:15-16:00 |
12 |
n |
Praktyczne zastosowanie matematyki w codziennych czynnościach. Zastanowimy się zarówno nad tematami, które dzieci znają z edukacji szkolnej w szerszym zakresie, jak i również poruszymy tematy zupełnie nowe. Nie zabraknie zagadek oraz matematycznych eksperymentów. |
Zajęcia umuzykalniające |
Iwona Marzęda |
1, 2, 3 |
PN |
14:20-15:05 |
18 |
n |
Aktywne słuchanie muzyki, tworzenie prostych akompaniamentów rytmicznych do piosenek, śpiew, ruch przy muzyce. |
Nauka gry na ukulele |
Iwona Marzęda |
1, 2, 3 |
WT |
15:15-16:00 |
10 |
n |
Nauka strojenia instrumentu, nauka chwytów akordowych prostych piosenek. (warunek posiadanie swojego instrumentu) |
Nauka gry na ukulele |
Iwona Marzęda |
1, 2, 3 |
ŚR |
14:20-15:05 |
10 |
n |
Nauka strojenia instrumentu, nauka chwytów akordowych prostych piosenek. (warunek posiadanie swojego instrumentu) |
Zespół wokalno-instrumentalny |
Iwona Marzęda |
4, 5, 6, 7, 8 |
ŚR |
15:15-16:00 |
BL |
n |
Nauka śpiewu z elementami nauki gry na instrumentach (gitara, pianino, ukulele) |
Koszykówka 4-6 |
Radosław Cwalina |
4, 5, 6 |
ŚR |
7:15-8:15 |
15 |
n |
Zajęcia ogólnorozwojowe na bazie przygotowania do koszykówki. Podstawy motoryki, techniki i taktyki. Program na bazie IMOPEKSIS Basketball. |
Koszykówka 7-8 |
Radosław Cwalina |
7, 8 |
PT |
7:15-8:15 |
15 |
n |
Zajęcia ogólnorozwojowe na bazie przygotowania do koszykówki. Podstawy motoryki, techniki i taktyki. Program na bazie IMOPEKSIS Basketball. |
Origami |
Katarzyna Małaśnicka |
1ab |
CZ |
14:30-15:15 |
10 |
n |
Origami jest formą rozwijającą dzieci manualnie i rozbudzającą twórczość myślenia. |
Zespół muzyczny |
Justyna Obzejta |
6a |
WT |
15:15-16:45 |
BL |
n |
Zajęcia rozwijające zdolności muzyczne dzieci oraz umiejętności budowania zespołu. |
Kadra Pływacka |
Aleksandra i Mariusz Kisiel |
2, 3, 4, 5, 6, 7,8 |
PN |
16:00-17:00 |
24 |
t |
Uczniowie doskonalą technikę sportową pływania, są przygotowywani do zawodów sportowych, poznają techniki ratownictwa wodnego. Uczniowie, którzy nie uczestniczyli w zajęciach kadry proszeni są o konsultację z trenerami przed zapisem. |
Kadra Pływacka |
Aleksandra i Mariusz Kisiel |
2, 3, 4, 5, 6, 7,8 |
ŚR |
16:00-17:00 |
16 |
t |
Uczniowie doskonalą technikę sportową pływania, są przygotowywani do zawodów sportowych, poznają techniki ratownictwa wodnego. Uczniowie, którzy nie uczestniczyli w zajęciach kadry proszeni są o konsultację z trenerami przed zapisem. |
Story Time – klub młodego czytelnika |
Marlena Urbańczyk-Tryc |
2ab |
PT |
14:10-14:55 |
12 |
n |
Podczas zajęć uczniowie ćwiczą zdolność płynnego czytania bajek i opowieści w języku angielskim oraz poszerzają zakres słownictwa. Wykonujemy również dodatkowe ćwiczenia utrwalające omawiany materiał. |
Spiel & Spaß |
Andrzej Hulewicz |
3ab |
PN |
14:20-15:05 |
12 |
n |
Zajęcia rozwijające zainteresowania językiem niemieckim poprzez gry i zabawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Będziemy ćwiczyć, utrwalać i poszerzać zdobyte umiejętności. Oprócz świetnej zabawy będzie możliwość utrwalenia bieżącego materiału. |
Spiel & Spaß |
Andrzej Hulewicz |
2ab |
PT |
14:20-15:05 |
12 |
n |
Zajęcia rozwijające zainteresowania językiem niemieckim poprzez gry i zabawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Będziemy ćwiczyć, utrwalać i poszerzać zdobyte umiejętności. Oprócz świetnej zabawy będzie możliwość utrwalenia bieżącego materiału. |
Kino – Filmfans |
Andrzej Hulewicz |
6, 7 |
PN |
7:40-8:25 |
12 |
n |
Połączymy przyjemne z pożytecznym, czyli naukę języka niemieckiego i pasje filmowe. Na podstawie obejrzanych filmów popracujemy nad słownictwem i komunikacją. Spróbujemy również pobawić się w scenarzystów i podłożyć samodzielnie napisane dialogi oraz nagrać nową wersję wybranych scen. |
Majsterkowanie |
Katarzyna Dąbrowska |
2, 3 |
PN |
14.10 -15.40 |
6 |
n |
Realizacja zadań praktycznych w technice papieru, drewna, tkaniny, tworzyw sztucznych itp. z wykorzystaniem narzędzi i urządzeń technicznych |
Witraż |
Katarzyna Dąbrowska |
3, 4, 5, 6, 7, 8 |
ŚR |
16:00-17:30 |
9 |
n |
Realizacja projektów witrażu szklanego w technice Tiffanyego, indywidualne tempo pracy |
Rysunek artystyczny i architektoniczny |
Paweł Włodarczyk |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
ŚR |
16:00-17:30 |
BL |
t |
Nauka rysunku artystycznego od podstaw, rysunek studyjny, architektoniczny, przygotowanie portfolio do szkół o profilach artystycznych, 70 zł/mies. |
Kodowanie na dywanie |
Małgorzata Janowska |
2ab |
PT |
14:20-15:05 |
10 |
n |
Zajęcia rozwijające logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów i umiejętność pracy zespołowej. |
Disney Club – angielski dla najmłodszych |
Małgorzata Stępień |
1ab |
ŚR |
14:20-15:05 |
10 |
n |
Postaci z bajek Disneya tworzą kontekst dla rozwijania umiejętności posługiwania się językiem angielskim w formie zajęć interaktywnych. |
Szachy gr. początkująca |
Krystian Kuźmicz |
1ab |
ŚR |
14:20 -15:05 |
20 |
t |
Żeby grupa powstała musi być przynajmniej 8 osób. Cena: 240 zł za trymestr. |
Szachy gr. średniozaawansowana |
Krystian Kuźmicz |
2,3 |
PN |
14:20 -15:05 |
20 |
t |
Żeby grupa powstała musi być przynajmniej 8 osób. Cena: 240 zł za trymestr. |
Szachy gr. zaawansowana |
Krystian Kuźmicz |
2, 3, 4, 5, 6 |
PN |
15:15-16:00 |
20 |
t |
Żeby grupa powstała musi być przynajmniej 8 osób. Cena: 240 zł za trymestr. |
Szachy japońskie Nowość |
Krystian Kuźmicz |
1,2,3,4,5,6,7,8 |
ŚR |
15:15-16:00 |
20 |
t |
Żeby grupa powstała musi być przynajmniej 8 osób. Cena: 240 zł za trymestr. |
Koło kulinarne |
Anna Wocial |
1, 2, 3 |
PN |
15:15-16:45 |
BL |
n |
W czasie zajęć uczniowie okrywają swoje kulinarne pasje przygotowując smaczne potrawy. |
Koło kulinarne |
Anna Wocial |
1, 2, 3 |
WT |
15:15-16:45 |
BL |
n |
W czasie zajęć uczniowie okrywają swoje kulinarne pasje przygotowując smaczne potrawy. |
Koło kulinarne |
Anna Wocial |
4, 5, 6 |
ŚR |
15:15-16:45 |
BL |
n |
W czasie zajęć uczniowie okrywają swoje kulinarne pasje przygotowując smaczne potrawy. |
Koło kulinarne |
Anna Wocial |
1, 2, 3 |
PT |
16:00-17:30 |
BL |
n |
W czasie zajęć uczniowie okrywają swoje kulinarne pasje przygotowując smaczne potrawy. |
Koło plastycze |
Anna Wocial |
1, 2, 3 |
WT |
14:15-16:00 |
BL |
n |
W czasie zajęć uczniowie za pomocą różnych technik plastycznych rozwijają swoją wyobraźnię i zdolności. |
Koło plastycze |
Anna Wocial |
1, 2, 3, 4, 5, 6 |
PT |
15:15-16:00 |
BL |
n |
W czasie zajęć uczniowie za pomocą różnych technik plastycznych rozwijają swoją wyobraźnię i zdolności. |
Zajęcia teatralne |
Magdalena Wysocka |
4, 5 |
CZ |
15:15-16:45 |
12 |
t |
Zajęcia, podczas których dzieci będą brały udział w rozmaitych zabawach rozwijających wyobraźnię, koncentrację, współpracę w grupie, tolerancję, pomysłowość, akceptację, odwagę w występowaniu i wypowiadaniu się przed innymi. W drugim semestrze dzieci będą mogły sprawdzić się na scenie w niewielkim przedstawieniu z udziałem widzów. Płatne 100 zł/mies. |
Taniec gr. początkująca |
Paulina Mrozińska-Smoiani |
1, 2, 3 |
PN |
15:15-16:00 |
20 |
t |
Opłata miesięczna 100 zł, pojedyncze zajęcia 30 zł. Zatańcz z nami i poznaj tajniki tańca nowoczesnego, Hip Hop i Tik Tok Dance. |
Taniec gr. początkująca/śr. zaaw. |
Paulina Mrozińska-Smoiani |
4, 5, 6 |
ŚR |
15:15-16:00 |
20 |
t |
Opłata miesięczna 100 zł, pojedyncze zajęcia 30 zł. Zatańcz z nami i poznaj tajniki tańca nowoczesnego, Hip Hop i Tik Tok Dance. |
Taniec gr. średniozaawansowana |
Paulina Mrozińska-Smoiani |
3, 4 |
CZ |
14:20-15:05 |
20 |
t |
Opłata miesięczna 100 zł, pojedyncze zajęcia 30 zł. Zatańcz z nami i poznaj tajniki tańca nowoczesnego, Hip Hop i Tik Tok Dance. |
Rysunek 3D |
instruktorzy Szkoły Szczęścia |
3, 4 |
CZ |
14:15-15:15 |
15 |
t |
Zajęcia plastyczne nauki rysowania przestrzennego długopisami 3d; 130 zł |
Rysunek 3D |
instruktorzy Szkoły Szczęścia |
1, 2 |
CZ |
15:15-16:15 |
15 |
t |
Zajęcia plastyczne nauki rysowania przestrzennego długopisami 3d; 130 zł |
Ju-Jitsu |
A. Wyzińska |
1, 2, 3 i kontynuacja |
PN |
15:15-16:00 |
|
t |
75 za miesiąc |
DELE A1 |
Antonio López Fernández |
4 |
CZ |
14:20-15:05 |
6 |
t |
Przygotowanie do państwowego egzaminu z j. hiszpańskiego. Celem jest uzyskanie certyfikatu DELE wydawanego przez Instituto Cervantes. Przećwiczymy wszystkie cztery sprawności językowe oraz zapoznamy się z wymaganiami certyfikatu. |
DELE A1/A2 |
Antonio López Fernández |
5 |
WT |
15:15-16:00 |
6 |
t |
Przygotowanie do państwowego egzaminu z j. hiszpańskiego. Celem jest uzyskanie certyfikatu DELE wydawanego przez Instituto Cervantes. Przećwiczymy wszystkie cztery sprawności językowe oraz zapoznamy się z wymaganiami certyfikatu. |
DELE A1/A2 |
Antonio López Fernández |
6 |
ŚR |
15:15-16:00 |
6 |
t |
Przygotowanie do państwowego egzaminu z j. hiszpańskiego. Celem jest uzyskanie certyfikatu DELE wydawanego przez Instituto Cervantes. Przećwiczymy wszystkie cztery sprawności językowe oraz zapoznamy się z wymaganiami certyfikatu. |
Kółko fizyczne |
Michał Perchuć |
8 |
CZ |
15:15-16:00 |
8 |
n |
Trudniejsze zagadnienia z materiału szkoły podstawowej i niektóre z programu licealnego. Dużo matematyki, trochę doświadczeń, sporo zadań – również licealnych. |
Historia wojskowości dla szkoły podstawowej |
Ireneusz Drąszcz |
5,6,7,8 |
CZ |
15:15-16:00 |
18 |
n |
Zajęcia dotyczące wybranych aspektów historii wojskowości powszechnej oraz dziejów oręża polskiego. Dodatkowo przygotowanie do konkursu „Losy żołnierza”. |
Zajęcia sportowe dla klas 2-3 |
Aleksandra Kisiel |
2, 3 |
WT |
15:15-16:00 |
20 |
n |
Na zajęciach poznajemy różne dyscypliny sportowe, uczymy się i doskonalimy podstawowe elementy techniczne np. unihokej, tenis stołowy, gry zespołowe. A najważniejsza będzie dobra zabawa!. |
Piłka nożna |
Damian Rybacki |
1, 2, 3, 4 |
CZ |
16:15-17:45 |
BL |
t |
_ |
Bezpieczeństwo i samoobrona |
Daniel Brandeburski |
5, 6, 7, 8 |
ŚR |
15:15-16:15 |
16 |
t |
400 zł/semestr. Treningi samoobrony, kształtowanie bezpiecznych postaw, radzenie sobie w sytuacjach trudnych (na ulicy, w komunikacji miejskiej itp.), elementy survivalu. Prowadzi psycholog i nauczyciel EDB. |